پنج نکته بسیار مهم قبل از تهیه لباس فرم اداری


لباس فرم اداری برای بسیاری از کسب و کارهایی که از اصول برندینگ و برندسازی تبعیت می‌کنند تبدیل به یکی از الزامات شده است . اینکه ما تا چه حدی به برندسازی کسب و کارمان اهمیت می‌دهیم تاثیر مستقیم در موفقیت و یا عدم موفقیت کسب و کارمان خواهد داشت .
اما نکته حائز اهمیت این است که به عنوان مدیر اجرایی یک شرکت زمانی که تصمیم میگریم برای کارمندان شرکت لباس فرم در نظر بگیریم , چگونه باید برای تهیه لباس فرم اداری اقدام نماییم .
مواردی که باید در نظر بگیریم از انتخاب پارچه مناسب تا انتخاب پیمانکار قابل اطمینان به منظور اجرای پروژه همه و همه جزو آیتم هایی هستند که باید توسط مجریان باید در نظر گرفته شوند.
یک انتخاب خوب که نتیجه آن تبدیل به یک ست لباس فرم اداری مناسب می‌گردد میتواند برای شما کارمندانی راضی تر و خشنود تر به همراه داشته باشد و همچنین در چشم مشتریان و مخاطبین کسب و کارتان میتوانید شرکتی حرفه‌ای تر و مطابق با استانداردهای روز و بین المللی کسب و کار به نظر بیایید.
در مقاله ای که در سایت بن‌بیگی برای شما منتشر کرده ایم سعی شده است فرایند انتخاب لباس فرم اداری و پنج نکته ی بسیار مهمی که در این فرایند به عنوان پیمانکار باید مد نظر قرار بدهید را شرح بدهیم . پیشنهاد میدهیم چنانچه قصد دارید تا لباس فرم اداری برای شرکتتان تهیه کنید قبل از هر اقدامی به مقاله پنج نکته بسیار مهم قبل از تهیه لباس فرم اداری نگاهی بیاندازید . در این مقاله به صورت تیتر وار به این موارد بسیار مهم میپردازیم :
1-انتخاب پارچه مناسب ؛
شکی نیست یک لباس خوب نیازمند مواد اولیه خوب و در راس مواد اولیه یک پارچه مناسب است. برای انتخاب یک پارچه مناسب موارد متعددی را باید مد نظر قرار داد :
این موارد شامل شرایط آب و هوایی , نوع کاربری و شغل و فصلی که قرار است در آن از لباس فرم اداری استفاده قرار بگیرد است .
2-راحتی و قابل استفاده بودن
لباس که بناست حداقل 5 روز در هفته و آن هم روزی بین 7 الی 9 ساعت بر تن همکاران شما باشد حتماً باید استانداردهایی را از لحاظ راحتی و قابلیت استفاده در نظر بگیرد.
3-شیک بودن
کارمندان شرکت باید از پوشیدن لباس فرم اداری شما حس خوشایندی داشته باشند تا بتوانند این احساس خوشایند را با مخاطبان و مشتریان شرکت نیز در میان بگذارند.
4-یکپارچگی با برند
همان طور که در ابتدای مقاله هم خدمت شما عرض کردیم, اساساً یکی از اهداف به وجود آمدن لباس فرم اداری , حرکت به سمت برندینگ و برندسازی کسب و کار است . اهمیت برند در بالا بردن قابلیت به خاطر سپاری اسم شما در ذهن مخاطب است.
لباس فرم اداری شما معرف شخصیت برند و هویت برند شما است. انتخاب رنگ ها و تناسب آن با رنگ سازمانی شما , استفاده صحیح و به جا از لوگو ( در صورت لزوم) از جمله مواردی است که باعث می‌گردد یکپارچگی مناسبی بین برند و لباس فرم اداری شما ایجاد گردد.
شاید لازم باشد تا همین امروز نگاهی دوباره به لباس فرم شرکت بکنید و از هماهنگی لازم برند و لباس فرم اداری تان اطمینان حاصل کنید.
5-انتخاب صحیح پیمانکار مناسب
بعد از اتمام پروژه تولید لباس فرم اداری یکی از مسائلی که فرق یک شرکت حرفه ای و آماتور را تعیین مینماید بحث پشتیبانی و پاسخگویی بعد از خرید است . بر طرف کردن و حل مشکلات ریز و درشت موجود در بحث سایز و سایر موارد از نکاتی است که بعد از خرید اهمیت زیادی پیدا میکند. بنابراین برای انتخاب درست پیمانکار تلاش کنید شرکتی را انتخاب نمایید که به بهترین شکل ممکن بعد از پایان پروژه به شما پشتیبانی میدهد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پلی بک چیست ؟

راهنمای انتخاب و خرید تیشرت جودون ؛ اطلاعاتی که فروشندگان دوست ندارند شما بدانید

اهمیت لباس کار در برندینگ نام تجاری